Nekem a Trello segít abban, hogy képben legyek

Bármilyen területen is dolgozzon az ember, meg kell tanulnia beosztani az idejét megfelelően. Ebben a témában nagyszerű könyveket lehet kapni. Viszont most megmutatom nekem mi segít a mindennapokban. Ez pedig a Trello. Az alábbi videó bemutatja nagy vonalakban miért is jó a Trello.


Hogy én miért választottam ezt?

  • Könnyű kezelni
  • Lehet több projektem egyszerre
  • Meghívhatok személyeket minden egyes projektbe
  • Egy kisvállalkozásnak teljesen elég az ingyenes verzió
  • A böngésző mellett applikációja is van
  • Nagyon sokoldalú rendszer
  • Számtalan videó van a használatáról 
Viszont azt gondolom, nem ez az egyetlen jó megoldás arra, hogy a napodat rendszerezni tudd. Inkább csak azt szerettem volna, hogy hatékonyabb legyél. Velem is sokszor van olyan, hogy nem látom a fától az erdőt. Ekkor csak ránézek a Trello-ra és már is képbe kerülök. Szóval ha kedvet kaptál akkor irány a https://trello.com

Megjegyzések