2012. július 10., kedd

Az olcsó reklám ideje

Szórólap, óriáslakát, újság-rádió hirdetések, stb. Eszközök arra, hogy behozzuk a vásárlókat a boltba. Ismerős, ugye? De van egy módszer amivel még segíthetünk abban, hogy a vásárlóink újra meg újra bejöjjenek. Ráadásul ez szinte semmibe se kerül. 
Szóval, két dolog miatt jöhet be nagyobb létszámú vásárló csoport üzletünkbe. Az első mert reklámokkal becsalogatjuk őket. Ezt teszi a legtöbb multinacionális cég, kis és közepes vállalat, sőt még a mikró cégek is.
A másik módszer már nem ennyire tudatos. Pusztán csak annyit kell tenni, hogy kinyitunk. Ez a "fizetés napi" csúcsforgatag. Amikor az emberek pénzt akarnak költeni (hogy miért? erről majd máskor)

Ha már benn van a vásárló, akkor (és most jön a "nagy" titok) adjunk el neki még egy vásárlást. Igen jól értetted. Adjunk neki egy olyan kupont akkora kedvezménnyel, amit még a cégünk megengedhet magának, osztogassunk törzsvásárlói kedvezményeket, vagy pontgyújtó akciót. Bármilyen ötlet jó, amit a vásárló szívesen fogad, ide kell egy kis kreativitás. És ha ügyesen csináltuk akkor mindenféle reklám költség nélkül elérjük, hogy újra meg újra nálunk vásároljanak. Persze a reklám erejét se kell alábecsülni. Inkább alkalmazzuk a kettőt együtt.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése