2012. június 30., szombat

Mi megháláljuk a hűséget

Nagyon sok kereskedőt látok szaladni a pénzéért. Keresik az új kapcsolatokat, lehetőségeket, hogy sikerüljön új vásárlókat becsalogatni. Egy sokkal egyszerűbb módja a bevétel növelésének, ha a meglévő vásárlókat ösztönözzük arra, hogy visszajöjjenek. Sokkal kisebb költség egy meglévő vásárlót újabb vásárlásra ösztönözni, mint egy újat becsalogatni.

Félreértés ne essék. Nem arról beszélek, hogy a már egyébként is törzsvevőt ösztönözzük. Azokat a vásárlókat kell ösztönözni, akik vagy egyszer vásároltak vagy alkalmanként szoktak vásárolni. Ezeket az embereket kell törzsvevővé alakítani.

Itt az első lépés, hogy megtudod miért választottak téged a törzsvásárlóid. Itt vagy agyalsz egy íróasztal felett és megpróbálod kitalálni, vagy megkérdezed őket. A lényeg, hogy tudd meg. És azt a módszert kell alkalmazni, amivel ezt a hatást éred el. Ha az ár miatt választottak, akkor egy V.I.P. vevőkártyát adhatsz nekik és plusz kedvezményt kapnak. Ha a szakértelem miatt akkor területtől függően adhatsz havonta egy információs anyagot, szakmai tanácsadást, amikor van idejük kérdezni, stb. A módszer attól függ miért választottak téged.

És, hogy működik-e a módszer? Nagyon egyszerű. Nap, mint nap találkozok olyan vállalkozókkal, akik a területükön drágák, szakmailag képzetlenebbek, stb. Ezek a vállalatok még is megélnek azáltal, hogy újra és újra eladnak egy embernek egy szolgáltatást vagy egy terméket. Nem a legjobbak, de mégis bőven megélnek. Akkor képzeld csak el, hogy mennyivel inkább működik ez majd nálad, ha elkészítesz egy ilyen tervet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése