2012. június 15., péntek

Kereskedelmi züröskerék

A kereskedelembe dolgozók sokszor panaszkodnak, hogy nem jönnek a vevők, vagy nem költenek már annyit, stb. A legtöbb vállalkozó szeretne egy hatalmas cégnek az igazgatója lenni, és rövid idő alatt akarja elérni, hogy a cég óriássá váljon. A kereskedelemben sajnos ez nem így működik (bár igazából megmondva, egy területen se hoz sikert a gyors eredményesség). A legfontosabb dolgok, talán a legegyszerűbbek. Nem kell óriási dolgokra gondolni, hogy a sikert bevonzza egy kereskedelmi vállalat, cég vagy bármi ami ezen a területen tevékenykedik. Sokan azt gondolják, hogy az ár a legfontosabb, vagy, hogy nagy legyen a választék. Ez mind segít, de a legfontosabb, hogy a vásárló meg tudjon bízni bennünk.

Mi tesz arról, hogy megbízzon bennünk?
- A folyamatos árukészlet segít, hogy tudja nálunk az adott termékeket mindig megtalálja.
- Korrekt garancia kezelés, pedig segít meg, hogy azt érezze a vásárló, bármi is történjen mi mellette vagyunk.
- Ne akarjuk elfedezni a hibáinkat, így emberiek és nem álnokak leszünk. A vásárló gyorsan rájön, hogy sárosak vagyunk és ez csak undort kelt benne.
- Ne kövessük a "vásárlónak mindig igaza van" elvet, mert akkor szolgák, (vagy csicskák) és nem korrekt vállalat vagyunk. Akkor igazából csak egy kihasználható cég leszünk. Nem arról van szó, hogy legyünk tapintatlanok, csak ne engedjük hülyének nézetni magunkat.

Legközelebb megmutatom mik azok a kis taktikák, melyek a sikeres cégeket még sikeresebbé teheti a kereskedelemben. Lesz szó reklámról, elhelyezésről és alkalmazottak hozzáállásáról is.

És ne feledd, ha már olvasod, akkor csináld is meg!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése